loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Bestsellery
Tapy Rea tape 8 kolorów
Tapy Rea tape 8 kolorów
Cena:27,00 PLN
Wysyłka od: 9.99 PLN
Piłka Togu Redondo 22cm
Piłka Togu Redondo 22cm
Cena:35,00 PLN
Wysyłka od: 9.99 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Subskrypcja
Zapisz się do newslettera:
Częste pytania

Przedstawiamy pytania najczęściej zadawane przez naszych Klientów.

  1. Czy aby kupić jakiś produkt muszę dokonywać zamówienia przez internet?”

    Zamówienie przez internet czyli przejście po kolei wszystkich kroków ścieżki zakupowej jest wygodne, pewne i szybkie, jednakże dla wygody naszych Klientów oddajemy jeszcze dwie drogi składania zamówień - telefonicznie lub mailowo.

  2. Czy jest możliwość odbioru osobistego?”

    Tak, dla wygody naszych Klientów nawiązaliśmy współpracę z prywatnym gabinetem rehabilitacyjnym mieszczącym się na Warszawskim Bemowie. Odbiór zamówień odbywa się po uprzednim kontakcie telefonicznym w Centrum Rehabilitacji na Powstańców Śląskich 103/8. Zamówione produkty są dowożone - w Centrum Rehabilitacji od ręki nie ma dostępnych żadnych produktów.

  3. Zależy mi na czasie, czy realizują Państwo zamówienia tego samego dnia?”

    Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 h ale jest również możliwość realizacji w dniu zamówienia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny dzięki czemu dowiedzą się Państwo czy wysyłka ekspresowa jest możliwa.

  4. Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?”

    Tak, informujemy naszych Klientów o poszczególnych etapach realizacji zamówienia czyli: przyjęciu zamówienia, rozpoczęciu realizacji (po wpłynięciu pieniędzy) i wysyłce.

  5. Gdzie należy wpisać kod rabatowy?”

    Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia w koszyku, w polu „Kod rabatowy" widocznym pod listą zamówionych produktów.

  6. Zrobiłem przelew ale długo nie dostaję informacji o realizacji zlecenia.”

    Prosimy sprawdzić czy przelew został zrealizowany. Czasami zdarza się, że np. z braku wystarczających funduszy lub ustawionych dziennych limitów przelew trafił do oczekujących. Jeżeli przelew został zrealizowany prosimy o kontakt lub przesłanie potwierdzenia przelewu.

  7. Ile prób doręczenia przesyłki podejmuje kurier, co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?”

    Kurier podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Po tych dwóch próbach przesyłka będzie do odebrania w siedzibie K-ex przez 7 dni. Po tym czasie przesyłka wraca do sklepu. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia. Aby zapobiec problemom związanym z dostarczeniem przesyłki postaraliśmy się o to aby kurier przed każdym doręczeniem kontaktował się telefonicznie z Klientem. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie przyspieszy dostarczenie zamówienia.

  8. Złożyłem zamówienie, czy mogę później zmienić dane do wysyłki?”

    Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest możliwość wprowadzenia zmian w adresie dostawy. Możliwa jest również zmiana samym zamówieniu ale może się to wiązać z wydłużeniem czasu realizacji. Zmian można dokonywać kontaktując się telefonicznie lub mailowo.

  9. Czy dostanę dowód zakupu?”

    Tak, dowodem zakupu jest paragon z kasy fiskalnej lub faktura, które uprawniają do zwrotu w ciągu 14 dni lub reklamacji w trakcie trwania gwarancji.

  10. "W Państwa sklepie jest możliwość odbioru paczki w paczkomacie Inpost. Chciałem kupić kule łokciowe i odebrać w paczkomacie ale niestety w koszyku nie pokazała się taka możliwość. Dlaczego?"

    Możliwość odbioru w paczkomacie uzależniona jest od wielkości zamówionego produktu. Skrytki w paczkomatach mają określone wymiary i w związku z tym wszystkie produkty przekraczające te rozmiary mają wyłączoną możliwość odbioru w paczkomatach. Takim produktem są kule łokciowe. Do tej grupy należą również m.in. wszystkie wózki, chodziki, balkoniki, krzesła i nasadki toaletowe czy taborety prysznicowe. Przy każdym produkcie na stronie produkty podana jest koszt najtańszej formy dostawy.

  11. Czy sklep realizuje zamówienia w weekend?”

    Sklep realizuje zamówienia tylko w dni robocze. W sobotę czynne jest telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, do Państwa dyspozycji w godz. 10-16.



    Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie skontaktuj sie z nami:

        

Kontakt:   

Tel. 780 171 088

E-mail: biuro@medomed.pl